Absolwenci 2014 r.

„Czytanie poszerza horyzonty”

W piątek 20 czerwca – w dniu wolnym od zajęć szkolnych odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „Czytanie poszerza horyzonty” pod hasłem „Fantastyczny świat książek”. Przygoda z książką rozpocznie się o godzinie 9:30 na parterze naszej szkoły.

Wszystkich chętnych* serdecznie zapraszamy!

Joanna Olma

Katarzyna Boronowska

* Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie zgody przez rodziców.

„Zielona szkoła” w Darłówku nad morzem

W dniach od 18 do 29 maja uczniowie klasy III i VI przebywali na „zielonej szkole” w pięknym Darłówku. Na miejscu w ośrodku „Piramida 2” dzieci korzystały z inhalacji, boisk i placu zabaw. Były zajęcia na ścianie wspinaczkowej, gimnastyka na przyrządach, dyskoteki i grill. Odbył się „chrzest morski” klasy III, na którym każdy uczeń otrzymał morskie imię. Pogoda bardzo nam dopisała, apetyt i humory również. Bardzo dużo zwiedzaliśmy. W tym roku pojechaliśmy na wycieczkę do Kołobrzegu. Tam zwiedzaliśmy Muzeum Oręża Polskiego i port, a z latarni morskiej podziwialiśmy piękny widok na miasto i morze. Byliśmy w Muzeum Minerałów. Opalaliśmy się na pięknej kołobrzeskiej plaży. W Kołobrzegu jedliśmy pyszną rybkę w Tawernie Vikingów. Byliśmy na pieszej wycieczce w Darłowie, gdzie zobaczyliśmy Zamek Książąt Pomorskich i Pomnik Rybaka. Wróciliśmy tramwajem wodnym. W czasie pobytu w Darłówku zwiedzaliśmy port rybacki, byliśmy na latarni morskiej, a z okien pokoi codzienne obserwowaliśmy wiatraki elektrowni wiatrowej. Płynęliśmy statkiem „Król Eryk I”. Byliśmy w Parku Wodnym „Jan”. Klasa III miała konkurs z nagrodami na najciekawszą budowlę z piasku i konkurs czystości.  Długie spacery po plaży, szukanie muszelek i bursztynów oraz piękne zachody słońca na długo pozostaną w naszej pamięci.

Wyjazd na „zieloną szkołę” i liczne atrakcje na miejscu były możliwe dzięki zaangażowaniu rodziców i pomocy sponsorów, którym w imieniu wszystkich uczniów pragniemy gorąco podziękować. Dziękujemy za finansowe wsparcie Wszystkim, którzy w tym roku zdecydowali się nam pomóc w realizacji tego przedsięwzięcia.

Dziękujemy!!!

Wychowawcy:

Celina Więcek

Bogusława Śliwka

Katarzyna Karatnik

Wycieczka do Leśnego Parku Niespodzianek

5 czerwca 2014 r. klasy I i II były na wycieczce w Leśnym Parku Niespodzianek w Ustroniu. Uczniowie zapoznali się z fauną i florą parku, obserwowali zwierzęta i ich środowisko, w którym żyją. Oglądali pokaz lotów ptaków drapieżnych. Wszyscy świetnie się bawili.